Afbeelding

Een menselijke hand, en een robothand

© Pexels

Coosto: ChatGPT gaat 90% van sociale media posts van onze klanten genereren

Coosto, de digitale online marketingtool lanceert vandaag een integratie met ChatGPT. Ze voorspellen dat 90% van alle social media posts van hun gebruikers gegenereerd gaat worden door deze ChatGPT Content Generator. Dit liet Coosto op 5 april weten in een persbericht.

Markttrends

De ChatGPT Content Generator, zoals Coosto de AI-integratie heeft gedoopt, is zo geprogrammeerd dat hij content schrijft in lijn met het merk van de klant in combinatie met markttrends. Ook schrijft de AI in de tone of voice van de klant, berichtlengte, en het sentiment dat het bedrijf wil overbrengen naar haar klanten.

Samenwerken met AI

Om perfecte teksten te maken, streeft Coosto naar een optimale samenwerking met ChatGPT. De integratie is zo gemaakt, dat het voor de content creators die klant zijn van Coosto makkelijk is om de perfecte input voor ChatGPT te geven. Zo komen ze samen tot een perfecte marketingtekst voor op social media.

Coosto-CEO Toine Verheul: ’Onze achtergrond in AI heeft ervoor gezorgd dat we al jaren verschillende AI-modellen omarmen. We volgen initiatieven zoals Open AI al geruime tijd en het is logisch dat we samenwerken in de wereld waarin we actief zijn. Er zijn ook tegengeluiden rondom de inzet van AI en dat vinden we juist positief. We hebben discussie nodig voor de verdere ontwikkeling in de juiste richting. Bij Coosto zien we AI als een hulpmiddel voor onze klanten, maar de klant blijft altijd de controle behouden.’

Vanaf vandaag kunnen geïnteresseerden de AI-integratie van Coosto kosteloos uitproberen. Kijk voor meer informatie op de website van Coosto.


 Niets missen in de wereld van tekst en communicatie? Word abonnee van Tekstblad!